Julafton soon!

Nu är det bara två veckor kvar till jullov, och 16 dagar kvar till julafton. Kändes det inte som att vi nyss har börjat skolan, och nu har halva 1:an gått... Nu har vi iallafall mpr, slutar om 55 låånga minuter. Tills dess, dryga med ett arbete som jag har gjort klart. Blir förmodligen internet i brist på annat tidsfördriv.
Idag så slutar skolan 15.50, senaste dagen på veckan. Inte kul alls kan jag ju säga, men ska åka hem med mamma så jag behöver inte rusha till bussen som annars. När jag kommer hem så ska jag sova, för jag är trött antagligen. Inga läxor, vilket är väldigt skönt.
Måste köpa julklappar, har bara några få kvar men jag har inga idéer kvar snart...
Menmen, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0