You walk a lonely road

Dagen började för mig, vid nio imorse. Då åt jag en snabb frukost innan jag for och målade linjerna på planen inför matchen. Sen så kom Tina, och vi gjorde inte så mycket. Vi gick med Emma till planen och såg på matchen. Det var rätt så kul men vi missade de flesta målen. En förlust för Storm men laget de mötte är typ elit så. Dagens kommentar var ändå: "Domarn', han har halsband!"
Sades av en Stormspelare. Rätt så bra sagt faktiskt.
Efter matchen så for jag hem, själv. Då var jag ensam hemma, de andra var i Mjödvattnet på cup. Sedan var det prat om att jag, Emma och Tina skulle se film, så jag tackade nej till att fara till strå. Men då skulle Tina till strå istället tror jag, typ Emma också. Men jag orkade inte fara dit så jag såg film istället, "Wild Child". Den var rätt så bra. Men nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske se någon till film. Imorgon blir nog ännu mer händelselöst än idag, men det ska tydligen vara fint väder. Får se vad som händer, men förmodligen ingenting.
Bye![baj]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0