Will you stay with me

Ska väl, vanan trogen, börja med att beskriva gårdagen. Igår så steg jag upp tidigt och klippte fotbollsplanen. Vid två blev det att fara till "Åsas ö", det var väldigt kul. Vi åt en god middag, badade i havet och jag provade på att åka wakeboard, typ som en snowboard på vattnet. Det svåra var att få sig upp, men på fjärde eller femte försöket så gick det. Sen var det rätt så lätt, jag körde lite slalom och det var exakt som med en snowboard. Bilder på det kommer nog senare. På kvällen så grillade vi och vi for hem ungefär vid tolv på natten.
Idag har det varit uruselt väder och jag har väl egentligen inte gjort någonting, mest läst. Tanken var att jag skulle fiska med Tina men det blev då inget p.g.a. vädret... Men imorgon blir det nog att återigen slappa, jag ska sova länge hade jag tänkt. Sen kanske det blir film och det är dåligt väder. Det återstår att se.
Nu ska jag se en film innan jag lägger mig för dagen, natti natti! :)

 Underbar sång med en underbar sångerska (L)

Kommentarer
Postat av: amanda

den låter är jävligt bra! (A)

2010-08-08 @ 15:37:59
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0