Hästinlägg

Har inte mycket att berätta om idag då dagen har varit ganska lik gårdagen bortsett från att vi fått rida idag. Blev 3 små ponnysar för min del idag, på ridhuset. Sen när jag kom hem blev det ut på en barbacka tur på min egen:)
Så min dag kan man väl säga har haft lite med hästar att göra, vilket är helt okej!


  Primmadonna              Mickey                        Virre
                             ^ Bilder tagna från KDRF.


                                           Galliano♥

Förresten på tal om hästar, ska kanske fara och tävla dressyr på ridklubben sandgärdan, den 15 augusti. Fast det är bara kanske, men kommer troligen bestämma mig innan imorgon kväll då anmälningstiden går ut:P Så vi får väl se hur det blir!
Men nu ska jag kila in i duschen, tjao♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0