Home is behind, the world ahead

Jag har trotsat alla tvivel, mot all förmodan, visat vem som är bäst och överlevt helgen. Även om jag har väckts av små barns skrik och tjut så har jag klarat mig någorlunda helskinnad. De kommer att komma på onsdag nästa vecka också men det går nog bra.
Okej, ni fick mig. Jag överdriver en aning. Men de har skrikit väldigt mycket, true. Men de är gulliga också, idag har vi varit i Maranäsvältan och jag fick lyfta upp Lukas en bit. Jättejobbigt, menmen. (Ni fattar bara det där sista om ni har varit där).
Nyss så såg jag "How I Met Your Mother", en av världens bästa serier någonsin. Och man fick äntligen veta vem "mamman" är! Jag blev så lycklig, har aldrig sett det förut. Nu ser jag sagan om ringen, trean. Den är bra, men ska nog snart sova. Skola imorgon... jag är inte så nervös just nu, har som förträngt det. Men imorgon kommer jag att vara ett nervvrak, inte trevligt alls. Nu ska jag bara ta fram kläder och stuff till imorrn. Blir att ta bussen till stan, träffa Tina där och ta bussen till a-torp. Sedan upprop i aulan, kommer att vara hela ettan. Fy och... ja, ni vet. 
Sov gott, om ni kan (till alla som ska börja skolan imorgon.)

http://www.youtube.com/watch?v=WskRAEggqkQ&feature=related <--- Jättebra sång från LOTR som inte gick att bädda in. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0