Just don't give up

Dagen har varit totalt värdelös, jag har endast klippt gräs. Jag klippte fotbollsplanen men en handjagare (en gräsklippare man går med). Det tog drygt sex timmar, ta mitt liv! Typ första dagen då man inte ser en enda moln på himmelen och vad tillbringar jag dagen med? Jo, klipper gräs! Suck, jag har verkligen inget liv. Skolan börjar på måndag, finns det nåt man längtar till nu för tiden? Not really.
Igår fick jag hem min moppe, fullt fungerande. Gissa om jag blev glad! Men jag körde inget igår kväll och idag så for Elin ut på den. Hon körde inte så långt, ca. tre km och sedan så gick den sönder igen. Jag var så förbannad, kan den inte funka nån gång?! Så nu är den på lagning, igen! Jag vet inte varför allt blir som det blir just nu, life sucks.
Man måste njuta av de små sakerna - true.

Menmen, nu ser jag nån film, "Uptown Girls", har ett svagt minne av att ha sett den förut. Jag tror att den är bra. På tal om bra filmer, för ett tag sen så såg jag "Little Miss Sunshine", det var länge sen man såg en sån bra film, iallafall i genren drama. Men den är rolig också, fast såklart gripande. 

Finns nog inget mer att skriva, jag orkar inte ta upp nåt mer just nu. Hej då! 

  En bild från filmens finaste scen<3

Kommentarer
Postat av: TinaAndersson

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHAHHAHAHHAHAHHAHAH otur evve!

2010-08-18 @ 14:03:43
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0