School's out forever (önskedrömmande)

Dagen har varit... okej. Den började väl nervöst, Tina missade bussen från stan till a-torp = LOL! Men hon åkte med sin pappa och kom dit samtidigt som vi så det ordnade sig. Sedan satt vi i aulan. Min klass var en av de sista så det var som lugnt och så. Sen så gjorde vi inte så mycket, typ pratade, fick information osv. Vi presenterade även en kompis, jag fick presentera Johanna. Sen så åt vi även lunch och vi slutade vid kvart över ett. Sedan gick jag från anderstorp in till stan med Tina. Köpte glass, sedan kom även Alexander. Sedan skulle de ta hål i öronen. Jag var med ett tag men sen så gick jag upp till lasarettet och åkte hem med mamma. Men det var en chill dag, imorgon kommer vi typ bara att en lektion. Matte... :S Men det funkar nog. På fredag så kommer jag att ha två lektioner, de börjar 10 över 10 och slutar 12. Jag tror inte att jag ska stanna kvar och äta lunch. Far nog hem direkt när jag slutar. Men det blir väldigt nice. Life is good...
Menmen, hur var eran första skoldag? :)

Kommentarer
Postat av: E

sv: wow.. ofta du tänkte på det?! :] <3

2010-08-26 @ 16:35:34
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0