My life is kinda' boring, I know

Idag har jag gjort absolut ingenting, det har ju regnat så det har som varit grått och trist. Men igår så var jag med Tina, Emma och Albin. Vi spelade kubb, såg film m.m. Det var kul, vi såg först på Ghost Rider och sen slutet av någon annan film, minns inte vad den hette. Jag kom väl hem halv ett, sen läste jag till tre innan jag somnade. Vaknade vid tio imorse och var ensam hemma, de andra var på det sista tältmötet. Så jag var ensam hemma ett tag. Annars har jag inte gjort nåt, läst och sett på film. Menmen, imorgon ska jag nog klippa gräset, så jag hoppas att det inte regnar. Nu ska jag se en film, innan livet blir för tråkigt. Hehe... Bye!


Kommentarer
Postat av: amanda

säg till om du vill hitta på något nån kväll i venckan! :)

2010-08-09 @ 21:33:16
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0