I've seen heaven and hell with you

Äntligen lite lugn och ro. Lukas, Julia och Ronja kom före middagen och sen dess har det varit mycket spring osv. Men nu så ser de film. De ska vara här tills på söndag. Vet inte hur det ska gå men med är mest Elin som är med de, tack och lov.
Igår så blev det en helt okej kväll. Jag for till Tina, efter ett tag så kom även Vickis. Vi drygade först en stund innan vi såg en film, "Hipp Hipp Hora". Den är hyfsat bra, och med egna kommentarer så skrattar man ibland.
Sedan så satt vi och pratade ett tag innan jag och Vickis for hem. Jag skulle egentligen cykla hem men hade så ont i huvudet (och så var det svinkallt ute) så jag fick låna en hjälm av Tina och så skjutsade Vickis hem mig. När jag kom hem så tog jag en alvedon och sen så gick jag och lade mig, somnade jättefort. Jag hade inte tänkt sova först men jag var för trött för att orkar vara vaken. (Krångligt formulerat, javet.) ;)
Men idag så har jag inte gjort så mycket, målat fotbollsplanen och sen bara chillat. Imorgon vet jag inte vad som händer. Menmen, nu ska jag nog se film med de andra. Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0