Hola senõras et senõres! (ska plugga spanska på gymnasiet)

Hejhej, man får ju nästan dåligt samvete när de andra uppdaterar så flitigt ;) Dagen har varit rätt chill, förutom idrotten då.
oops, håller på att glömma vickis och matildas nya regel: MAX 2 SMILEYSAR PER INLÄGG!!!
hihi, sry! menmen, vi hade ganska lugna lektioner. men som sagt, idrotten var sååå jobbig. *blinksmiley* vi skulle gå eller jogga runt "hjärtfemman" och jag joggade/sprang med vickis. vi joggade en bra bit, sedan powerwalk, sedan jogga, sedan powerwalk och så fortsatte det. var helt död när vi kom tillbaka till omklädningsrummet.
men sedan fick jag en ProViva-dryck av älsklingsmatilda!<3 kändes väldigt skönt att få släcka törsten med något nyttigt, hehe *D-smiley* men det var väldigt snällt av hon, ska bjuda tillbaka någon gång!
menmen, nu ska jag skriva om något intressant! inte för att allt jag redan skrivit är intressant men nu ska jag skriva nåt som faktiskt är kul!
eller kul, och kul... en film ;) <--- totally worth it!

Filmen. Heter. "Watchmen". Den är väldigt bra, handlar om pensionerade hjältar som mördas, en efter en. Nu måste den nya generationen ta över. eller den nya samlingen hjältar består av både gamla och nya hjältar. Sedan händer det massa grejer, det blir en massa blodiga mord.
Sedan kommer det fram att det är en av hjältarna har mördat de andra. Och sen bla, bla, bla och så slutar den jättekonstigt.
Den kanske inte låter så bra, och jag minns inte riktigt allt som händer. Det var rätt längesen jag såg den.
however, nu ska jag plugga franska. vi har nån muntlig grej imorgon och jag längtar inte. menmen, hejdå!

9 dagar kvar...


 Väldigt bra film! :)

  Den vänstra är dagens räddare i nöden!

/evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0