Would you turn the other cheek

Det visade sig bli en riktigt chill dag idag. Imorse for jag först till tandläkaren och sen till skolan. Lektionerna idag såg egentligen ut så här: Nk, svenska och sen engelska. Men vi skulle inte ha någon engelska, det visste vi redan. Sedan visade det sig att nk-läraren var sjuk. Då återstod svenskan, så jag och andra Evelina letade reda på svenskaläraren och frågade om vi inte fick jobba hemma. Och hon sa ja.
Så jag kom alltså till skolan, var där i en timme och tog sen 10-bussen hem. Ibland ler lyckan mot en! :) Dock måste jag göra lite engelska, eller mycket, för att hinna klart. Men den här oväntade lediga dagen var onekligen till hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0