Some say the world will end in fire, some say in ice

Helgen har som alla helger sen skolan började gått superfort. Igår var vi borta och åt hos Kågströms, där var även Emma och Albin. Sen for jag och Anton till de och vi såg en film bland annat. Men det var kul att träffa de. Ikväll for vi på bio, såg "Johnny English Reborn". Var tänkt att jag skulle se "De tre musketörerna" men ångrade mig. Och det gjorde jag säkert rätt i för filmen var jättebra. Rolig såklart och det hände grejer hela tiden.
Till veckan händer inget speciellt, ska nog fika på biblioteket med Matilda på tisdag, som vi gjorde förra veckan också. Det är verkligen en jättemysig och tyst miljö där så det är som en bra mötesplats.
Annars är det franskaprov på torsdag, usch! De goda nyheterna: Bara tre veckor kvar till lov!!! Längtar... Men veckan innan det är det prao och eftersom jag var ute i tid är jag en av de få i klassen som faktiskt har fått en en plats. Det verkar vara jättefullt överallt så jag är som lättad att jag fick en plats. Jag ska vara på Bokia, för andra gången. Men det var en hyfsad praoplats så jag orkar inte jaga runt efter nåt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0