Skolavslutning

Nu var det då dags, skolavslutning. Vi har den om 1 timme och 2 minuter. Sitter just nu i biblioteket för sista gången den här terminen och bara fördriver tiden. Dum i huvet som jag är så glömde jag mobilen hemma så jag ber om ursäkt om jag missat någons sms. Klantigt av mig, väldigt klantigt. Men om bara ungefär 2 timmar så har jag sommarlov! Skönt värre, fast börjar jobba på måndag på gruvan, drygt.
Annars är det bara bra, fast jag orkar aldrig uppdatera bloggen, faktum är att jag för det mesta inte orkar starta datorn. Så jag tror att det kommer att bli en bloggfattig sommar. Blir nog mest att ligga ute i solen.
Läste igår på text-tv att facebook håller på att slå ut bokläsning och radiolyssning och jag vill bara påpeka att i  mitt fall så kommer sommaren att bli helt tvärtom. Ska inte göra annat än att läsa... och jobba...

Menmen, (god jul höll jag på skriva) glad sommar allihop! :D



In the summertime, when the weather is high, you can stretch right out and touch the sky

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hör av dig någon gång då du är ledig så får vi hitta på något! :D

2011-06-11 @ 00:31:53
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0