The law of four - who is 67?

Dålig uppdatering på sistone men förra veckan och veckan innan det jobbade jag hela dagarna och orkade inte skriva nåt på helgerna. Nu är det dock sommarlov på riktigt, fast vädret är inte på topp men.
Igår såg jag iallafall filmen "Shutter Island". Den var egentligen jättebra, men man blev helt störd av den. Slutet var riktigt dåligt. Men det är den sortens film som vinner Oscars för att den är så överlägset intellektuell. Men ja, jag tyckte att slutet sög iallafall.
Jag gick och lade mig två och gjorde misstaget att börja läsa en bok. Och jag kunde verkligen inte sluta, så bra var den. Så jag läste tills den var slut, och då var klockan halv fem. Så det blev en trött dag idag. Menmen, vädret gör en en smula deprimerad men jag har en massa filmer på min dator som jag inte sett än så det är lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0