Happy New Year

Var nu jättelänge sedan jag skrev, men det blir så ibland. Jag orkar inte uppdatera så ofta, den bittra sanningen. Orkar inte berätta vad som hände på julafton, nyårs osv. Blir istället en bildbomb, ni får nöja er med det. Emma skrev lite mer utförligt om vad som hände.
Snart skola igen och har ogjort massa läxor, wooops! Orkar inte helt enkelt, illa, javet. Menmen, bildbomb alltså...

 Tomten och kusinbarn Sigge.

 Innehåller: Bok, wii-dosa, schampoo+balsam, t-shirt, 2 halsband, 2 par byxor, skål m.m.



 Brorsan

 Andra kusinbarnet, Ted

 

 Happyface 1 & 2

 Hade även 6 till drickor... ;)

 

  Missade just korken



 Jättekul spel som vi körde typ hela tiden :)

 Tolvslaget, det var legend- wait for it -dary

Avslutar med massa fyrverkeribilder.

        

Kommentarer
Postat av: E

sv: håller helt klart med dig.. jag blir bara arg.. dom kan ju inte bara ändra så där mitt i livet liksom..! :O allt blir ju snurrigt :S

2011-01-18 @ 12:46:28
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0