Same old, same old

Äntligen helg igen!!! Har som alltid sett fram emot det hela veckan. I veckan så har skolan varit rätt bra, missade gympan i måndags för jag var hos doktorn och var sjuk på onsdagen. Annars var allt som vanligt. Idag så hade vi skridskor på gympan, fast det var bara jag, Johanna och Evelina. De flesta hade trott att det skulle vara kallare så de hade inte med sig grejer. Så man fick gymma istället men vi hade redan bytt om till utekläder så vi åkte iallfall, dvs åkte runt i cirklar i 25 minuter.
Imorgon drar vi kanske till stan och ser bio eller nåt, eller bara slappar. Har inga läxor i helgen, hur skönt som helst. Ikväll ska jag nog se film eller nåt. Har inget mer att förtälja(kolla det mycket vackra språkvalet).

Bjuder som avslutning på några gamla bilder på mig + syskon.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0