My idea of heaven

Dagen för mig började klockan 8.00 imorse. Då steg jag upp, duschade och åt frukost innan det bar av till stan med lillebrorsan och pappa. Lukas skulle spela innebandy på a-torp 10.00 och 14.00. Först såg vi första matchen, sen for vi och åt på max. Sedan solbacken innan match nr 2. Var faktiskt riktigt kul och hela alltet slutade med två segrar och många fina mål.
På vägen hem så körde vi bolidenvägen och jag körde från just utanför stan ända hem. Gick lite dåligt i korsningarna men allt som allt så var det väl ändå hyfsat bra för att vara andra gången jag sätter mig bakom ratten. Lyckades pricka av en av snöhögarna som våran infart kantas av(fast liksom bara snuddade den med bakre delen av bilen), den blev inte skadad på nåt sätt. Men det var kul att vara ute och bara köra. Kvällen avrundades med film, såg "Wedding Daze" och "American Dreamz".
Imorgon väntar skolan igen... men det brukar funka, hoppas bara att vi inte har nån läxa som jag glömt?!

With You - Chris Brown (grym låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0