Hey Jude

Helg igen, iochförsig har jag haft helg ända sen igår. Hade ingen skola idag för att vi har haft öppet hus på a-torp förut i veckan på kvällar. Eller vissa har det, inte våran klass eftersom våran linje kommer att tas bort nästa år :/ Men skönt utan skola iallafall, så hela dagen har jag sett film/försökt underhålla mig själv. Skönt med lite tystnad i huset för en gångs skull.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men misstänker att det blir en lugn kväll. Resten av helgen ska jag försöka ägna åt lite läxor. Men inget är skrivet i sten.
Veckan har varit som vanligt, fast längtar redan till sportlovet...

Om två veckor så blir det att fara upp till fjällen och åka snowboard, dricka varmchoklad och bara chilla. Det är främst TG som far, och lite familjer. Kommer mest att umgås med Emma och Albin som ska med. Menmen, mer om det senare kanske. 

 Gammal bild i brist på annat :)

Kommentarer
Postat av: TinaAndersson

snälla ta BORT BILDEN SNÄLLLLLA

2011-01-28 @ 19:23:59
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0