I admit it's not my best disguise

Kom hem från stan för ett tag sedan, har varit på bio med Emma, Robin och Albin. Vi såg "Sherlock Holmes - A game of shadows" och den var jättebra. Personligen tyckte jag att den var lite roligare än ettan och den innehöll lite mer effekter. Jag tyckte att slutet var helt fenomenalt och även det en smula humoristiskt. Filmen bjöd på mycket smarta moves och allmäna "clever" saker. Den var allt som allt väldigt rolig och mycket sevärd. Det kan vara lite klurigt att hänga med så man kan inte sitta och tänka på annat halva filmen.

Annars har jag haft en ledig dag idag, kändes hur skönt som helst. Jag har bl.a. bakat och sett en julfilm, mest för att komma i stämning. Bara tre dagar kvar till julafton nu... (men det har väl de flesta koll på redan)

 Grymt bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0