Car-hide-and-seek

Hejsan, har typ inte skrivit något tidigare under lovet men ärligt talat har jag väl haft bättre saker för mig. Det har varit underbart väder i helgen, har verkligen känts som sommar. Igår gick jag och Elin på en promenad i shorts och t-shirt, fett skönt alltså. Sen igår kväll så var vi först i sire några familjer och sen för jag, Emma, Albin, Markus, Hanna och Alexander till Albin, efter ett tag kom även William och Emma. Först spelade vi lite kort och sen blev det bilkurragömma. Alltså det är beroendeframkallande, roligaste ever. Mitt lag vann iallfall, 2/3 gånger och gången vi inte vann var det vi som hade gömt oss så,.
Idag är släkten här, vi ska typ grilla osv. Imorse steg jag faktiskt upp klockan 8 och en kvart senare gick jag och Elin ut och gick runt högdal(3,5km typ). Jag var jättetrött men det kändes ändå bra att röra lite på sig. Vi ska börja gå ut och gå varje dag har vi bestämt. Men jag undrar hur länge det kommer att hålla.
Jag orkar inte lägga in musik idag, det får bli när skolan börjat om igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0