"Jag ska bära dig så långt vingarna bär" - Dýlla

Skolan har varit okej idag, slutade tolv. Sen gick jag, Johanna och Evelina hem till Johanna ett tag. Där körde vi wii och sen så gick jag ner på stan igen för att möta Elin. Men mötte Emma innan och vi gick med Elin sen. Stötte på Madde och Tina också. Hann gå in på Gina och köpte en jättefin kofta. :)
Dagen avslutades med körkortskurs, som jag nyss kom hem från. Vi var på den i Boliden, från 18.00 till 21.50 ungefär. Det var som drygt men han som var där från trafikskiten var jätterolig och gjorde det intressant. Dessutom fick vi fika, hehe... 
Imorgon så går jag skola till tolv igen, ska sen ut på stan. Först ska jag till biblioteket och lämna igen några böcker, sen ska jag på ica eller nåt och köpa nå gott till kvällen som ska spenderas med Emma och en bunt filmer hemma hos mig. Blir nog jätteroligt. Men nu ska jag sova för jag är JÄTTE trött. Harebra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0