For some reason, winning feels so much better than loosing

Dagen hittills har väl varit hyfsad, har inte hänt så mycket. Igår så fick vi sluta tjugo i 12!!! :D Happyface. Eller min halva av klassen fick sluta då. Orsaken var : Ingen mediaproduktion. Och då lät våran mattelärare oss ha matte istället och då slutade vi tidigare. Sen åt jag lunch på skolan innan jag for in till stan. Shoppade ett linne och lite annat innan jag for med 2-bussen till Kusmark där pappa hämtade mig. På kvällen så gjorde jag lite franska men chillade mest bara.
Idag så vet jag inte riktigt hur det blir efter skolan, ska nog fara på stan ett tag och sen till mormor. Ska nog sova över hos henne. Imorgon händer ingenting speciellt, bara skola...
Menmen, hejdå!
Avslutar med en rolig sak som jag hittade på Johannas blogg. :)

I'm the kind of person who laughs at a joke 3 times.
The first time when you tell it.
The second time when you explain it.
And the third time, five minutes later, when I actually get it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0