Rise and rise again, until lamb becomes lion

Okej, så helgen hittills har varit shysst. I fredags slutade jag skolan 10.50 och var hemma vid ett, vilket var jätteskönt. Sen så idag, så var jag först på innebandymatch, sen stan och slutligen bio. Såg "Harry Potter och Dödsrelikerna del 1". Och den var jättebra, bra specialeffekter, skådespeleri, handling. Tyckte att de hade fått med mycket från boken. Den hade även mycket humor, förvånansvärt mycket faktiskt.
Sen när jag kom hem så såg jag "Robin Hood", en ny version av den. Den var också bra, och hade lite annorlunda grejer än den klyschiga Robin Hood-storyn, vilket jag tyckte var rätt bra.
Morgondagen kommer att bjuda på en massa plugg, kommer inte att göra annat än att plugga...

  Väl värd att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0