Endast 30 dagar nu

Rast, en liten stund iallafall. Veckan hittills har varit ganska lugn. Jag var sjuk i måndags, så då var jag hemma hela dagen och typ sov. Vilket var jätteskönt som ni kanske förstår. Sen igår så stannade jag på stan i en timme efter skolan med Emma, vi gick till Max och drack lyxmilkshake = yummy!
Men det var jättetrevligt att träffa henne, känns som att det var ett tag sen. Sen på kvällen så pluggade jag och såg sen tv, på tisdag är det tre bra program efter varandra på femman. "Desperate Housewifes", "Cougartown" och "The Middle". Seriöst, bästa tv-kvällen på veckan.
Idag så är det skola, matteprov efter lunch... Efter skolan så ska jag hem och sova, sen plugga lite. Längtar redan till helgen, även om jag kommer att bli tvungen att plugga hela tiden. Bara 30 dagar kvar till jul!! :) Längtar till jullovet, julafton och nyårs.
Är det bara jag eller har gymnasiet hittills gått JÄTTEFORT? Snart har vi gått en termin, halva 1:an, en sjättedel av hela gymnasiet, 16,66666%.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0