uppdatering

Nu dax för lite uppdatering från min sida. Börjar väl från dagen då jag skrev senast.
Fredag; Såg jag endast på tv, alltså en mycket tråkig fredagkväll.
Lördag; Steg jag upp vid åtta för att fara på en kurs om typ hästensbeteende och foder sorter. For efter det och köpte massvis med godis, gott! När jag kom hem for jag&Galliano ut och red med Linnea&Papito in efter vägen. Sen på kvällen kom Tina och vi gjorde väl inte så mycket, men det var kul:) Hon sovde även över.
Söndag; Vi vaknade vid 10 tiden och fikade sen gick vi ut till stallet för att rida, eller jag red hon fick kolla på(:P) men hon filmade även lite, tills vi fick slut ström på kameran. Kanske klipper ihop nått litet klipp senare och lägger ut. Men iaf efter jag ridit och gjort tog jag och tina en skoter och körde till sire där vi då hade någon fikaförsäljnings grej med klassen. Gick rättså bra:)
Måndag; Vaknade jag av en hund vid namn Cymro som då hade bestämt sig för att lägga sig i min säng (HUR TÄNKTE HAN?). Men steg då upp och då var väl klockan vid 9...Alldelens för tidigt om ni frågar mig!
Fast gick då och satt mig framför tvn och fikade. Sen senare på dagen letade jag och min kära syster Linnea sig ut och gjorde bort hela stallet och sen fixade vi även in lite ved, inte bara lite duktiga alltså!:)

OCH NU, Tisdag;
Är jag på ridhuset och väntar på att få ridhuset för mig själv, eller åtminstone inte ha ridhuset tillsammans med massa fler som fått hyra en häst bara för en halv dag, ganska drygt. Men någon gång runt klockan 11 så blir det nog att rida ett lite lugnare dressyrpass på Galliano, hoppas han sköter sig:)
Sen ikväll har jag inga planer alls, så alla andra som har lite att göra ring/smsa(0768459878) ,så hittar vi på något:)
bjuder på en bild på Galliano, sen vi var hos loisa&sorino i somras. SHIIIT så kul det var, måste verkligen göras om!:*


Menmen, nu ska jag nog gå och pussa lite på Galliano eller nått sånt.
HA EN BRA DAG!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0