Epa-troubles :)

hejsan alla :) kom hem från uppsala imorse och har inte orkat uppdatera ännu :) men det har jag gjort på andra bloggen, så ni får ta och kolla där ist =) men jag ska berätta vad jag har gjort ikväll, det har varit ganska händelserikt faktiskt.
vickis smsade och frågade om vi skulle hitta på nåt, för vi hade pratat om det tidigare. och jag sa: ja. och sen så sa hon att vi kunde vara i siretorp och jag tyckte att det lät som en bra idé. sen gick det typ ett par minuter (känns det som iallafall, men det var egentligen längre) och då smsade hon och sa att hon och albin var på väg till mig i hans epa, men de skulle plocka upp william först och sen kom de till mig ;) så vi satt fyra stycken i albins epa, jag i typ vickis och williams knän, haha =) var lite småkomiskt, men sen for vi till sire och efter ett tag så kom även robin dit och vi grillade & åkte madrass i backen :) sen så spelade vi flaskboll och sen for robin hem med skotern, som vickis och albin hjälpte honom igång med ;D men sen for vi hem igen men det gick inte så bra... för i korsningen så fick albin motorstopp och han fick inte igång epan igen, så han gick till perssons (hans morfars verkstad) och under tiden så försökte vi andra tre få igång den igen, men det gick inte :(
så jag och vickis knuffade på och william styrde, suck suck suck... ;) men det gick typ bra, vi fick oss ändå en bra bit ;) men sen kom albin med en traktor och "knuffade" bilen till perssons :)  och därifårn så ringde vickis och wille efter skjuts, sen gick jag och albin hem, för vi bor ju så nära :) och nu är jag bara hemma och chillar... :) så det är nog inte så mycket mer att säga, annat än: Hejdå! :)

/ evv3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0