lång lördag?

vaknade halv 6 imorse av min kära väckarklocka, men orkade inte dra mig upp ur sängen förrän vid 6, då jag kände att det var dax att fika för att jag skulle hinna ut och borsta lill hästen ren inför tävlingen.
Påväg dit plockade vi upp Hanna & Kavatina och sen även Ida. När vi väl var där var klockan vid 8 och vi hade gott om tid att fixa och pyssla på med hästarna.
Nu till tävlingarna; LCn gick rättså bra fast han var något spänd.. men det tror jag kan ha varit pga speglarna som fanns på ena kortsidan som var lite "buktiga", och han hade inte sett dom förut någon gång. Men hur som helst jag var ändå nöjd med att han gick bra vissa bitar av programmet. Poängen räckte till och med till en delad 3plats, till min stora förvåning! LBn gick också bra, han var mindre spänd men han gick dock ganska djupt. Men det var väl kanske mitt fel då jag inte höjde handen tillräckligt.. Men var iaf även denna klass nöjd med han:)

Kom hem för någon timme sen, men har bara hunnit vara i stallet och ätit, fast nu ska jag alldeles strax gå och duscha. Sen blir det att vara med Anton:)

Nu ännu en häst bild!

GODKVÄLL!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0