27/6 2010

Hejhopp, har inte orkat uppdatera nu på sistone. Dåligt av mig!!
Men nu kommer lite av en sammanfattning. Jag har tillbringat midsommar med Anton, på fredagen var vi i Jävre med hans familj och lite blandat folk från hans släkt. Trevligt:) Sedan på kvällen for vi hem till mig såg film, eller vi somnade mitt i filmen, inte okej.. Men sen på lördagen tvär for han hem sen kom han tillbaks vid fyra tiden och då lite senare kring fem tiden for vi mot stan och midsommartravet. Maja och Martin var också där. Jag och Maja spelade tillsammans på hästar i typ varje lopp, vi spelade tvilling(dom två hästarna man valt måste komma etta och tvåa), det gick dåligt vi vann aldrig:( Anton och Martin var dock fega till en början och spelade inte på någon häst förrän vid lopp 7-8 kanske? OCH så klart vinner dom, fast dom körde lite feg spel, spelade nämligen på de hästar som var favorittippade i varje lopp, Mesar..

Idag är det söndag och det betyder imorgon sommarjobb:( Men ska inte klaga, vill man ha pengar får man fasiken ta och bita ihop. Bara en vecka till sen är det över och då blir det sommarlov på riktigt:D:D:D:D:D Dom med lite planer med början av vecka 27, HÖR AV ER?!!

Nu är jag iaf med älsklings Matilda, vi har för bara en liten stund sedan varit ute och sprungit, eller kanske börjar var någon timme sedan nu. Hur som helst nu ska vi alldeles strax dra till kåge för att köpa godis och annat gott affärn där har att erbjuda oss. Ska bli riktigt smarrigt!:) Tror faktiskt även att vi ska käka pizza, men vi får väl se hur det blir angående det. HA DET!


3 månader idag, JAG ÄLSKAR DIG!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0