RUBRIK BRIIIIIIST!

Orkade inte skriva igår. Så tänkte börja berätta lite om gårdagen innan jag börjar berätta om, vad dagen har haft att erbjuda oss:)
Igår fick jag, Miriam och Edvin börja på att måla ett "hus"(?), medan vi gjorde det fick William slita med gräsklipparen, fast sen när han var klar fick även han måla. Det tog oss nästan hela dagen(8h) att måla det, men vi gjorde faktiskt två varv, så vi är inte så jätte sega som vi låter:P Men vi hann även fixa lite plogpinnar och tvätta fönsterna innan klocka slog 16.00.

Idag fick jag och Edvin göra plogpinnar nästan hela dagen, medan William och Miriam fick tvätta en bil. Kändes faktiskt riktigt bra att få slippa hålla på med någon bil idag måste jag säga:)
Men i slutet av dagen hann vi ändå fixa fler plogpinna och tvätta fler skitiga fönster.

Men nu till nuet. Kom hem för ungefär en halvtimme sen, gick i princip direkt till datorn. Börjar dock fundera på att hitta på nått att äta, eftersom jag hade tänkte fara ut och rida nu innan det blir på tok för mycket myggor..
Sen efter det tänkte jag se om någon vill hitta på något?:D Skriver nog mer sen, PUSS!!!

Bjuder på en bild som inte har någonting med texten att göra.

Söt Anton, I know u like it! I know u like it!

Kommentarer
Postat av: amanda

det är bara att säga till om du vill hitta på nå! :)

2010-06-23 @ 19:46:39
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/
Postat av: Rikard:F

Vem var mer rädd Anton eller hästen?? :)

2010-06-23 @ 20:24:55
Postat av: Amanda

Svar till Rikard: Jag tror nästan det var liksidigt:O Eller Anton kanske var en aning räddare;)

2010-06-23 @ 20:56:32
URL: http://mhaveb.blogg.se/
Postat av: Rikard. F

:) :)

2010-06-23 @ 21:22:07
Postat av: Amanda

Svar till Rikard: MEN man ser klart och tydligt att han gilalr det;)

2010-06-23 @ 21:24:59
URL: http://mhaveb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svinigt..

2010-06-23 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0