23.25

Har varit dåligt på bloggfronten från min sida nu ett par dagar.
Men det ska bättras nu:)
Kan sammanfatta de senaste dagarna med sommarjobb och sen massa trevligheter.

Idag sov jag jätte länge till halv ett någon gång, illa.. Sen kom jag mig inte för att göra någonting förrän vid tre tiden, då jag gick ut till stallet och mockade och fixade det klart. Sen efter fem så ringde jag matilda och kollade ifall hon skulle vilja fota när jag skulle ut och rida, och det ville hon så det kanske blir någon bild i slutet av inlägget.

Imorgon tänkte jag stiga upp något tidigare(09.00 för att vara exakt..fast vi ser väl hur det går) och då fara ut och rida ganska direkt innan solen då blivit som starkast. Sen efter det är gjort har jag inga planer framtill någon gång efter middagen då vi ska till travet med våran häst(klicka på bilden för förstoring) som ska starta. Hoppas hon sköter sig.

Men nu ska jag gå och sova, så jag orkar upp imorgon.
Fast innan det, kan jag tänka mig bjuda på dessa två bilder, v! GODNATT



VÄRLDENS ABSOLUT FINASTE GALLIANO! LOVELOVELOVELOVELOVELOVE♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0