No longer am I afraid of the fall down

Jag for hem igår från Tina vid tolv, blev hämtad av pappa. Vickis och Tina satt typ i köket och tog musik från Tinas dator till Vickis nya mobil. Jag låg i soffan och försökte att inte sova typ. ;) När jag kom hem så läste jag en kort stund innan jag somnade. Steg upp klockan sju, snabbduschade och sen for vi till stan. Vi for till sjukhuset, pratade med Elena (min och Antons läkare) och sen tog vi blodprov. Som alltid de senaste gångerna så känns det som om jag ska svimma och det går typ bara allmänt dåligt. Idag tog det ont en bra stund efter. Vi ska typ dit om ett halvår igen...
Sedan for vi först på onoff, vi köpte ÄNTLIGEN min mobil!! Det blev en Sony Ericsson Aino=D Sedan köpte vi glass och for hem. Sen dess har jag typ inte gjort någonting, typ startat mobilen, provspelat alla spel och sånt. Spelen är jätteroliga. Nu ska jag nog lägga över musik och bilder. Hejdå!

 Love it!

Kommentarer
Postat av: TinaAndersson

haha Aino,Satio,Experia ;)

2010-07-21 @ 21:21:09
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0