Don't ask me to describe

Har varit borta hela dagen, for med familjen till Byske för att bada & sola. Steg upp vid tio och jag somnade vid fyra så jag var inte på mitt bästa humör. På stranden så läste jag mest, det var verkligen svinkallt i vattnet. Smsade även med lite folk. Sen så skulle vi fara hem vid fyra, jag och Elin gick till bilen vid fem i. Sen så kom mamma och pappa vid halv fem och vi undrade såklart varför det hade tagit sån tid. Då hade de tydligen hjälpt nån liten unge att hitta sina föräldrar, han hade tappat bort de. Stackarn... ;)
Menmen, jag somnade på vägen hem och har varit allmänt trött hela dagen. Imorgon kommer jag att vara ensam hemma = jätteskönt! De andra ska till Piteå och bada men jag ville som inte följa med, kände för att vila ut för en gångs skull. Så jag ska som bara chilla hela dagen, de kommer hem nån gång efter middag. Så det blir nog sol, bokläsning, filmer och musik för min del. Nu blir det nog att se en film och sen sova. Natti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0