If you cling too tightly, you're gonna loose control

Som sagt, rösta på min skodesign!

Tina har just farit hem, vi har sett på "Scary Movie 4", den var faktiskt bra men lite läskig. Vid sex så kom Tina och jag åkte med henne till Strå där även Robin var. Efter ett tag så kom Matilda cyklandes(hurtig som få). Det var även ett annat gäng där som hade en brandsläckare som de använde flitigt. Kan ha varit en pulversläckare för det blev stora dammoln och man fick svårt att andas, idioter...
Vi for ganska snabbt, Robin for hem för han jobbar imorgon men vi andra tre for till mig. Vi tänkte se en film men istället så slutade det med att vi fikade. Och vi hade fyra mjölkpaket som går ut imorgon. Så vi körde ett mjölkspel, vi drack iallafall ter liter mjölk med oboy :O:O. Sen hamnade vi i mjölk-koma och låg på vårat köksgolv. Efter en liten stund skulle Matilda hem och då började jag och Tina att se filmen. 
Nu ska jag nog se en till film, what else to do? Så hejdå!



Btw, ska få en mobil typ i veckan. =D

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha mjölk!<3

Vad blire för mobil?:)

2010-07-18 @ 23:42:40
Postat av: Evve

Jo :)<3 En sony ericsson aino: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/aino?lc=sv&cc=se

Haha =)

2010-07-19 @ 00:08:15
URL: http://mhaveb.blogg.se/
Postat av: Matilda

"Med väldesignade Aino™ från Sony Ericsson får du all underhållning du kan tänka dig. Aino™ är gjord för att fyllas med din favoritmusik, foton, filmer och poddsändningar. Ta sedan med dig underhållningen vart du än går och häpna över den fantastiska 3-tumsskärmen."

Den verkar passa dig=)

2010-07-19 @ 09:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0