I should know that you're not gonna change

Jaa, dagen har väl varit nästan bra iallafall, nån tråkig sak har väl hänt. Jobbet var chill, det var bara de sista timmarna som var lite smått dryga men annars var det kul. Vi fick se en sprängning, igen. Det var som coolt. Nu ska jag snart se "Mannen med järnmasken", någon komiskt version av de tre musketörerna. Imorgon och på fredag händer inget speciellt, bara jobb och chill. På lördag ska jag på bröllop, min farbror ska gifta om sig. Sen ska vi sova på hotell lördag natt och kommer då hem på söndag. På måndag tror jag att det blir bio, kan bli tisdag. Jag ska se "Eclipse" med Elin. Menmen, annars var det nog ingenting, fortsätt njuta av sommaren!

PS. Har börjat med sångcitat som rubriker, som halva Sverige. Detta för att fantasin har börjat ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0