All the right moves

Dagen började med att jag steg upp alldeles för tidigt. Klockan tio! Men det är inte så rysligt tidigt, iallafall inte om man lägger sig tidigare än jag... Men jag smsade med Tina för att höra när de skulle komma. Men hon svarade inte, konstigt? Jag skickade väl tre sms med jämna mellanrum. Till slut fick jag svar, det var när hon (äntligen ;)) vaknade. Sen så dröjde det inte så länge innan hon och hennes föräldrar kom och hämtade mig. Sedan bar det av till Piteå. Vi lyssnade på musik hela vägen dit och satt och sjöng med. Det var som kul, och avslappnat. När vi kom dit så släppte hennes föräldrar av oss vid badhuset och vi gick in. Det var jättemycket folk där, så vi satt mest still och pratade i poolen. Vi pratade om vad vi ska göra imorgon, vi ska hitta på nåt med några folk. Vet bara inte vars, vilka och vad än så länge. Det kallas planering.. men det löser sig väl.
Iallafall, sen så åt vi där, vid fem. Efter det så badade vi ett kort tag till innan vi duchade och for därifrån. Sedan for vi allihop till dollarstore. Där så köpte jag mycket onyttigheter, men även bl.a. en kalender inför gymnasiet. Längtar verkligen inte just nu, känns väldigt nervöst och inte alls kul. Men sen for vi hem, lyssnade på musik igen. Jag tog massa bra låtar av Tina och ska göra en skiva strax.
Imorgon blir det då pdol, blir nog mycket kul. Sedan på lördag  så blir det som sagt nåt med Tina och fler. På söndag får vi ett mycket speciellt besök... men mer om det senare tror jag. Vet inte om det är en hemlighet, men vill inte berätta något innan jag är helt säker på om det blir. Så det får ni klura på ett tag nu, grattis! =D

PostScriptum: Hoppas du inte blir borta allför länge, mrs. Hellström!<3

Avslutar med en bra låt, framförd av en fantastisk tjej.


Kommentarer
Postat av: TinaAndersson

på lördag menar du;) och vadå det är inte normalt att stiga upp 10;O

2010-07-29 @ 21:25:31
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: Evve

Jo, precis ;) för tidigt om man går och lägger sig tre-fyra :P

2010-07-29 @ 21:45:20
URL: http://mhaveb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0