måndag

Orkade inte skriva nått inlägg igår, men tänkte jag kunde redogöra lite kort om vad jag gjorde då.
Steg upp någon gång vid 10(?) och fikade, sen dök solen upp och jag tog med mig kameran ut och fotade lite. Tänkte bjuda på lite bilder i slutet av inlägget. Men iaf sen pratade jag med Maja och for lite senare dit, där var även Maja och Johanna. Det var riktigt trevligt, vi grillade, solade, körde häst och testade på att mjölka kossor osv.:D Sen på kvällen for jag hem och gjorde ingenting tills det var dags för mig att sova.

Idag har jag inte gjort mycket alls, varit ut i stallet och fixat, sen städat lite inne vilket verkligen behövdes.. Fast nu är det iaf gjort! 
Menmen, nu efter det har jag då hunnit duscha osv. och nu hamnade jag framför datorn medans jag väntar på att Anton ska komma hit:)
Nu orkar jag inte skriva mer utan tänker istället försöka lägga in några bilder från gårdagen nu innan han kommer hit.






HA EN TREVLIG KVÄLL!


Kommentarer
Postat av: Kinn

Härliga bilder ^^

2010-04-06 @ 14:05:26
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0