skola, skola, ännu mer skola

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhej, ungefär.
Nu är jag hemma igen i lilla byn svedjan, kunde inte haft roligare. Nae men inte händer det då mycket här inte, man degar sig bara genom timmarna, timme för timme.. Fast å andra sidan kan man då bara koppla bort allt och ta det lugn och ladda om för nästa vecka:)

Imorgon är det tävling för min och Gallianos del, jag peppar till tusen, eller jag försöker väl kanske intala mig själv till att peppa? Jag vet inte. Men det blir nog bra med tävling imorrn! Hoppas då på två felfria rundor, dvs inga vägringar, nedslag eller tidsfel:) Fast vi får väl se hur det blir.

Egentligen vet jag knappt vad jag ska skriva om(eller skriver om), men tänkte jag kan försöka fixa ihop ett litet inlägg nu när jag har tid för en gångs skull. Men nu har jag verkligen ingenting mer att skriva om. Fast tänkte jag kan bjuda på lite bilder istället:) Enjoy!

observera att en del bilder är tagna med mobilen därav kvallan..












nu orkar jag inte lägga in fler, ska gå och sova så jag orkar upp imorrn,
GODNATT PUSS!


Kommentarer
Postat av: Dagens musikvideo

Våran hängivna panel ger dig nya härliga musikvideotips varje dag. Välkommen!

2010-09-18 @ 21:32:44
URL: http://dagensmusikvideo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0