I'm so tired, I want to sleep

Har medieproduktion nu... inte speciellt kul. Våran lärare har gått nånstans så vi skulle tråka ett tag typ. Rätt så drygt, sen har vi lunch och matte. Slutar kvart över två, blir kanske att lifta hemåt med Tina och hennes mamma. Vi sitter på värsta high-tec datorerna så man fattar ingenting. Men det är väl lite kul också, kände att det här var ett hyfsat värdelöst inlägg. Längtar hem...
Igår var det shopping som gällde, gick med Elin och mamma. Vi köpte bl.a. skor, ett armband och en skjorta. Åt middag i bilen på vägen hem, hade köpt mackor på subway. På kvällen gjorde jag lite läxor, sen såg jag lite tv. Men det var som en kort dag kändes det som. Ikväll ska jag göra lite läxa, men blir nog att se nån/några filmer också.
Vill inte gå skola längre, nån som är på att hoppa av? ;)
Annars inget nytt tror jag, vet inte vad som händer i den närmaste framtiden. Längtar redan till sommarlovet, illa... Men nu låter jag lite för deprimerande. Lite kul är det också, (men inte mycket). Lunch snart iallafall, sen är mattelektionen inte så lång tror jag.
Skriver nog mer ikväll kanske, kan inte koncentrera mig just nu.
SEE YA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0