Oh, thinking about our younger years

Just hemkommen efter en helg i Sundsvall, där vi har bott på hotell, shoppat järnet och varit på Koncertfesten. Jag har sett Melissa Horn, Magnus Uggla, Sean Banan, Panetoz(gruppen bakom "Dansa Pausa"), Kent, Badjävlar (Björn Gustavsson, Henrik Schyffert, Johan Rheborg och Peter Apelgren) och sist men absolut inte minst självaste Brian Adams! :) Var jätteroligt även om det regnade nästan varje dag. Jag skulle gärna vilja lova att det kommer bilder senare men om jag känner mig själv så kommer aldrig de att komma...
De resterande två veckorna av sommarlovet ska jag bara ta det lugnt, hänga med kompisar och allmänt bara chilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0