För nu kommer alla grejerna på en och samma gång

Vi har nu textkommunikation och idag ska vi jobba med en grej som vi började med förra gången. Och saken är den att jag blev klar förra gången så jag har ingenting att göra nu... Så jag hoppas att jag kan smita lite tidigare. :) Men vi får se!
Jag hade iallafall tänkt ta tillfället i akt och berätta att vi ska fara till Teneriffa på novemberlovet!!! :D:D Bestämdes för bara några dagar sen men det känns jätteskönt att det blir så snart så man slipper längta ihjäl sig. Men vi ska bo på något fyrstjärnigt hotell som ser jättefint ut. Och vi ska göra massa roliga saker, typ fara på en badpark, vattendjurpark (med delfiner osv) och bada järnet såklart. 

Annars händer det rätt mycket nu. Lite redovisningar i veckan, prao på Bokia nästa vecka och sen utomlands då. Så allting kommer på samma gång kan man säga. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0