Breaking dawn

Igår såg vi "Breaking Dawn" på bio och den var grymt bra. Gillade nästan allt med den.

SPOILERVARNING!
Förutom att Reneesme såg hyfsat datagjord ut.
Saker jag tyckte var höjdpunkter i filmen: Just innan Bella förvandlades så såg man som en resumé av allt som har hänt sen hon mötte Edward, och även innan det, man såg henne som baby. Det tyckte jag var bra. Sen gillade jag även när Jake präglas på Reneesme och han ser hur det blir i framtiden typ. Tekniskt sett var det bäst när Bella förvandlades till vampyr och hon blev "perfekt". Sen älskade jag musiken, det var med flera låtar från första filmen med och det var bra, speciellt att de hade "Flightless bird" som bröllopsmusik.




Kommentarer
Postat av: E

sv: köpte dom på euro sko :)

2011-12-05 @ 08:50:30
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0