I'm walking in the air

Nu är jag inne på mitt andra sommarjobb. Det är på kyrkogården i Kusmark. Det är lite trädgårdsarbete, idag har vi t.ex. rensat ogräs från alla gravar, vilket tog hela dagen.
I söndags var vi och badade i Byske, liksom i fredags. Stora vågor och mjukglass - ibland leker livet verkligen. I lördags var vi på 50-årskalas i Piteå. Vi var på Dollarstore, badade inne på badhuset + havet och på kvällen åt vi en god middag till en rockshow. Den var grym, bilder kommer senare.
På torsdag ska jag, Lukas, pappa och Elin fara på bio och se Harry P, sista delen alltså. Kommer att bli grymt, har sett fram emot den filmen länge nu! :D

So long, s****rs! ;)

Bara för att: Min favoritkaraktär i Criminal Minds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0