Po-po-po-pokerface

Tänkte berätta om min morgon, i brist på annat. Först så hade jag sovmorgon för vi hade ingen mediaproduktion. Så vi skulle börja 10.40 istället för 9.25, skönt värre. Så jag steg upp etc och tog 5 över 9-bussen till stan. Det gick bra men mitt på e-fyran - typ vid boviken - så stannade bussen och dog. Busschauffören sa att kylargasen(kan ha varit nåt annat) var slut och vi skulle vänta på en ny buss som skulle köra oss till stan istället.
Så vi satt där, jag var nog den enda som inte skulle bli sen till något. Efter 25 minuter så började våran buss köra igen, utan att någon ny buss hade kommit. Vet inte hur det gick till men den funkade tydligen återigen. Så vi körde en bit och kom runt en krök, då plockade vi upp en kille. Och han måste ju ha stått där ett bra tag och väntat på bussen, och det var kallt ute. Så jag tyckte väldigt synd om han men sedan kom vi iallafall levande fram till stan där jag hoppade av och direkt bytte buss till a-torpsbussen. Kom fram lagom till min första lektion för dagen.
Nu har vi datakunskap och slutar 5 i fyra, då tar jag bussen in till stan och går på stan med Elin till kvart över 6, då vi tar bussen hem. Blir att äta på antingen dallas eller subway. Menmen, back to work now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0