Up in the Air

Tjabbalabala, ja ni vet.
Gårdagens glädje: Andreas Weise gick vidare i IDOL!! :D Röstade på han två ggr, hehe...
Menmen, idag så slutade vi halv 11, typ härligt?! Gick in till stan, åt lunch på Subway och for med 12-bussen till Kusmark. Blev hämtad av pappa där så jag var väl hemma kvart i ett. Alltså sweeet. Vi hade alltså ingen matte, ingen mediaproduktion och ingen engelska. Great alltså. Har nu även hunnit göra matten som vi skulle ha gjort, jobbar på med engelskan och vi fick ingen läxa i mediaproduktion. Har franska-glosor till fredag, så ska öva på de sen.
Imorgon blir det nog att fara på hockey med Tina, Alexandra, Madelen, Andreas och kanske Robin om jag har förstått det hela rätt. Men det blir roligt, var längesen jag var på hockey, hihi. Men nu ska jag fortsätta med engelskan, söka fakta om japanska turister i Sverige.
Visste ni att...
- De flesta japaner är dåliga på engelska?
- De har kortast semester i världen?
- De tycker att norrsken är magiskt?
- De klagar aldrig och är mycket artiga?

Bara lite av faktan som jag hittat, faktiskt hyfsat intressant, även om jag kan tänka mig att det inte låter så. Men hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0