lördag

Nu till den vanliga helg uppdateringen.
Den här veckan har gått jätte fort, men det har inte hänt mycket annat än det vanliga, förutom att vi var till villvattnet på onsdagen och körde häst med såna här större vagnar, som man använder i typ maraton kanske?
På kvällarna har det blivit lite plugg, massa gott skratt och alldeles för mycket godsaker:P Men till veckan blir det att börja om med godis,chips och läsk löftet med lucas om jag inte minns tokigt? Sen ska jag och Jennifer kanske börja gymma till veckan, fast det är inte säkert då inte hon är särskilt kry nu, hon har typ feber. Men annars kanske man kan följa någon annan, men det skulle säkert bli pinsamt då man är så jäkulst otränad..hehe. Funderar förresten starkt på att fara på någon vattengympa i veckan, eller ifall jag får med mig någon, för jag vill som helst inte fara själv. Vi får väl se hur det blir:)
Btw imorrn flyttar Anna och Peter in i vårat hus, så då blir det fullt hus igen.

Igår blev det helg och jag tog bussen till stan, åt där och tog sen bussen till ersmark och gick in till ridhuset för att sen åka hem med mamma när hon slutat jobba. När jag kom hem for jag ganska direkt ut och red, det gick typ jätte dåligt, han kändes nästan halt, tror dock det kan ha varit så att han bara var stel. Men ska se om det är bättre idag, om inte stryker jag mig från tävlingen imorrn. Nu åter till gårdagen när jag kom in från stallet gick jag direkt in i duschen för att sen direkt efter det somna på soffan, typ klockan 21.00:O:O:O

Idag blev det upp kring 7 tiden och fika för att sen bege sig mot ridhuset för att vara funktionär på häst dressyren. Jag höll bokstavligt talat på att frysa ihjäl, fy tusan så inte kul! Kom hem för snart 2 timmar sen och har nu åter fått värmen, så nu är tanken att jag ska fara ut och rida. Sen när jag tycker mig ha ridit klart ska grannen komma över och få rida en lite sväng, blir nog super:)

Ojojoj.....nu blev det ett mycket lång och mycket tråkigt inlägg.
Tror vi får spetsa det med en fin bild på galenpanna:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0