YEAY

Jag avskyr att se vilken dålig uppdatering som den här bloggen har..
Men Evelina kämpar på:)

Veckan har bara rullat på, vi har avslutat vårat första uppdrag, varit på studiebesök i Boden, fått våra matte och engelska böcker. Så vi kommer börja ha vanliga lektioner i två timmar på fredagarna med början av fredag till veckan:)
Har dock inte sovit särskillt mycket den här veckan, typ några timmar per natt, men har kämpat mig upp vid 7 tiden varje dag ändå för att släppa ut hästen osv.
BRA JOBBAT!

Utöver det måste jag bara säga att jag går på VÄRLDENS BÄSTASTE SKOLA!:D:D:D:D
OCH har världens bästaste kompisar osvosvosv.

Nu till en random bild, från burträääsk. NI ÄGER!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0