I'm so happy

Just klar med franskaprovet och en del av dagens jobbiga stunder är nu över. Engelska om en timme, ser inte fram emot det. Ska läsa upp en text som jag inte har orkat öva på med inlevelse, hur ska detta gå...?! Menmen, franskan gick nog bra tror jag, vilket bara bevisar att det i själva verket gick asdåligt :S
Skrev inget igår eller i förrgår, men i förrgår så for jag ju som sagt till mormor. Sov där och fick alltså en sovmorgon igår morse, vilket var väldigt chill. Sov en och en halv timme längre än jag gör hemma. Sedan fick jag skjuts till skolan. Ja, det är synd att det inte är så jämt. 
Igår efter skolan så hann jag inte skriva på grund av ett läxberg lika stort som Mount Everest, inget skämt. Det var mindre kul, men jag tog mig genom det till slut. Var trots allt hyfsat pigg imorse, en mycket sällsynt händelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0