But I'm doing it

Asså näe, inlägget jag just skrev försvann. Blir bara så förbannad och less på min dator när det händer.

Iallafall, jag gick med Evelina på stan efter skolan tills hon for hem. Då kom Emma och vi var på stan efter skolan och det var kul. Vi shoppade lite, Emma lämnade in sin mobil och fixade en praoplats. Sen så åt vi på Max, pommes och lyxshake. Efter det så for jag hem, Emma skulle med en buss lite senare än jag.
Väl hemma så gjorde jag inte så mycket, och nu sitter jag här. Ska nog se en film nu.

Älsklingslåten:



Kommentarer
Postat av: E

sv: njae, så där överdrivet länge sen var det inte :) men det känns ganska långt bort..!

2010-10-13 @ 18:58:16
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0