Andra sidan är ni klara..?

Har inte blivit uppdatering på ett litet antal dagar nu, men har haft annat att göra. Som att njuta av lovet och sova helt enkelt. Dagen har bestått av Supernatural och hockey. När det gäller hockey så finns det ett par saker som jag funderat över.

1. Varför måste man bua på andra laget när de kommer in på isen? Ingen annan än jag som tycker synd om de? Stackarna har ju knappt nån som hejar på de och de få hejarop hörs inte över alla buanden. Småtaskigt tycker jag iaf.
2. Måste man argumentera järnet om varje litet domslut? Domarna ser ju faktiskt vad som händer bättre än publiken (oftast).
3. Varför är det så viktigt att slåss? Vill de ha uppmärksamhet eller handlar det om att underhålla publiken? T.ex. idag så började i princip alla i båda lagen att slåss, rätt ordentligt till slut, på isen. Är det bara jag som typ skulle smita till andra sidan av isen, alternativt spela död i ett sånt läge? Vill de ha spö eller vad är det frågan om?

Ja, hockey är inte så klokt... Och inte fotboll, eller handboll, eller... Sport överhuvudtaget, vad är grejen?

Är trött så kan låta lite flummigt det hära. Menmen, imorgon är en ny dag, med nya möjligheter - med andra ord: ännu en dag att sova bort/fördriva med datorn.
Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0