Valborgs

Tjabba.
Ska berätta om vad som hände igår. Efter skolan så for vi alla till lollan och bakade. Vi gjorde en kladdkaka och en hallon- och blåbärspaj. Sen så for jsg hem och duschade. Sen for jag tillbaka till lollan och vi åt upp kladdkakan. Sen så var vi nere på efs och fixade lite lekar osv.  vi och grillade i mulle och tog massa roliga foton. Det blev en massa skratt och ja, det var kul. Vid elva for vi tillbaka till lollan och vi skulle sova i deras tv-rum på övervåningen och det var redan bäddat och klart = skönt. ;) 
Vi tog upp pajen och lite glass + allt vårat chips och godis som vi hade köpt efter skolan. Sen så åt vi det medan vi såg "New Moon" och den var bra. Men vi somnade typ allteftersom natten gick och emma somnade först. Sen så sov jag ett tag men vaknade när filmen slutade. Sen så somnade vi alla, det var vid två ungefär.
Imorse vaknade vi ganska tidigt, vid nio-tio. Sen såg vi "I taket lyser stjärnorna", och elin for till stan. Vi övriga tre såg "High School Musical - Senior Year", och sen gjorde vi lunch. Vi åt våfflor och sen så stack jag hem. När jag kom hem så såg jag "Sky High", en jättebra film och typ superhjältebarn eller nåt.
Mamma, pappa och lukas for nyss till froms, men jag, elin och anton valde att stanna hemma. Just nu sitter jag och elin och ser på "Toy Story".
Annars är det väl inget nytt.. ikväll händer nog ingenting ;) Hejdå!

/evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0